• RSS

Salı, Mart 27, 2012

Mozaik Pasta

Mozaik pastayı sevmeyen var mı? Tabiki hayır diyen sesleri duyar gibiyim. Günlerin, davetlerin ama en çok da çocukların sevdiği mozaik pastanın pek çok çeşidi olmasına rağmen ben en klasik olanını sizinle paylaşacağım. Tarifin kaynağı Sofra Dergisi'nin hamurişleri bölümünün kraliçesi Fatoş Yağcı. Son sayıda günler için özel bir sayfa hazırlayan Fatoş Hanım mozaik pastayı da unutmamış tabi. o yapar da ben yapmaz mıyım? hemen yaptım, fotoğrafladım ve ardından hemen yedim:)))





Mozaik Pasta

  Malzemeler:

  • 100 gram tereyağı veya margarin
  • 1 çay bardağı süt
  • 3 çorba kaşığı toz şeker
  • 3 çorba kaşığı kakao
  • 1 adet portakal
  • 1 çay bardağı iri dövülmüş ceviz
  • 300 gram pötibör bisküvi
Yapılışı:
  1. tereyağını eritin.
  2. ılındıktan sonra içine süt, tozşeker ve kakao ilave edip karıştırın.
  3. rendelenmiş portakal kabuğu,ceviz ve iri parçalar halinde kırdığınız bisküviyi katıp yoğurun
  4. alümünyum folyo üzerine döküp şekil verin.
  5. donması için derin dondurucuda en az 3 saat bekletin.
  6. dilimleyerek servis yapın.


0 yorum:

Yorum Gönder